مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-08سياسي

حفاظت از میراث طبیعی وظیفه همه مردم به ویژه دانشمندان است


رییس دانشگاه شیراز با حضور در دانشگاه ملی معدن سن پترزبورگ، حفاظت از میراث طبیعی جهان را یک وظیفه عمومی برای همه به ویژه دانشمندان جامعه جهانی دانست.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه شیراز با حضور در دانشگاه ملی معدن سن پترزبورگ، حفاظت از میراث طبیعی جهان را یک وظیفه عمومی برای همه به ویژه دانشمندان جامعه جهانی دانست.

دکتر محمد مؤذنی در مراسم پنجاهمین سالگرد کنوانسیون حفاظت از میراث جهانی فرهنگی و طبیعی و نشستی که با موضوع میراث جهانی به عنوان منبع تاب آوری، انسانیت و نوآوری در روسیه برگزار شد، طی سخنانی بر لزوم توجه به اهمیت حفاظت کامل از میراث طبیعی جهان، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه شیراز، مؤذنی که به دعوت دانشگاه ملی معدن سن پترزبورگ روسیه، در این مراسم شرکت کرده بود، در سخنانی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان و حامیان این رویداد، به ویژه سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) و هیأت رییسه دانشگاه معدن سن پترزبورگ، گفت: بسیار خرسندم که می توانم از طرف هیأت رییسه، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شیراز در جمهوری اسلامی ایران، از حضور شما در این همایش فاخر استقبال و قدردانی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از میراث طبیعی وظیفه همه مردم به ویژه دانشمندان است

حفاظت از میراث طبیعی وظیفه همه مردم به ویژه دانشمندان است