مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 08:302022-12-08اقتصادي

سطح گلخانه های فعال کرمانشاه تا آخر سال 2 برابر می شود


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از دو برابر شدن سطح گلخانه های فعال استان تا آخر سال خبر داد.

- رحمان فیض قربانی در گفت و گو با ایسنا، سطح کنونی گلخانه های فعال استان را 54 هکتار عنوان کرد و افزود: تا پایان سال سطح گلخانه های فعال استان دو برابر خواهد شد.

فیض قربانی با اشاره به در دست راه اندازی بودن 110 هکتار گلخانه در استان، گفت: این گلخانه ها پیشرفت فیزیکی بین 10 تا 99 درصد داشته و 50 هکتار از آنها تا پایان سال وارد فاز تولید خواهد شد که عمده این گلخانه ها به تولید محصولات خارج از فصل اختصاص دارند.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه عمده گلخانه های استان کرمانشاه در شهرستان کرمانشاه و بخشی نیز در شهرستان های قصرشیرین، صحنه و اسلام آبادغرب فعال است، افزود: بجز سه شهرستان پاوه، گیلانغرب و ثلاث باباجانی در بقیه شهرستانها کم و بیش فضای گلخانه ای داریم.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از توسعه گلخانه ها در استان، گفت: به افراد متقاضی که زمین و آب کافی برای توسعه گلخانه ها داشته باشند، با اولویت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت اختصاص پیدا می کند.

فیض قربانی توسعه گلخانه ها را دارای توجیه اقتصادی دانست و از سرمایه گذاران بخش کشاورزی خواست برای سرمایه گذاری در حوزه گلخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح گلخانه های فعال کرمانشاه تا آخر سال 2 برابر می شود

سطح گلخانه های فعال کرمانشاه تا آخر سال 2 برابر می شود