مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 23:052022-12-07سياسي

16 آذر تبلور بیداری و رشادت دانشجویان در برابر ظلم ستم شاهی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: 16آذر سال 1332 دانشگاه تهران، تبلوری از جوهره بیداری و رشادت دانشجویان در برابر ظلم رژیم ستم شاهی طاغوت است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: 16آذر سال 1332 دانشگاه تهران، تبلوری از جوهره بیداری و رشادت دانشجویان در برابر ظلم رژیم ستم شاهی طاغوت است.

تراب محمدی، چهارشنبه، 16 آذرماه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو، که در تالار شهریار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد بیان کرد: 16آذر روز مبارزه با استکبار جهانی و روز نه گفتن به جنایت های آمریکا است و پیام روشن آن آزادگی و ایثارگری و دفاع از ارزش ها است.

وی افزود: به همین جهت جنبش اصیل دانشجویی در تمامی صحنه های مبارزاتی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در دوران هشت سال دفاع مقدس در زمینه بازسازی میهن اسلامی و در حال حاضر نیز در صحنه های علمی و فرهنگی با فتح مرزهای دانش و حضور در صحنه های فکری و معرفتی پیرو مبانی انقلابی و اسلامی بوده است.

ویمه داد: دانشجویان ما همیشه در طول تاریخ هوشمندانه رفتار کرده اند و رهبر معظم انقلاب نیز در مقام دانشجو فرموده اند: دانشجو موذن جامعه است و شما دانشجویان می توانید با تحرکات انقلابی و بصیرتی خودتان جامعه را متحول کرده و با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر تبلور بیداری و رشادت دانشجویان در برابر ظلم ستم شاهی است

16 آذر تبلور بیداری و رشادت دانشجویان در برابر ظلم ستم شاهی است