مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 20:352022-12-07اقتصادي

منابع صندوق توسعه ملی را با منابع بودجه ای اشتباه نگیریم


درپی انتقاد نماینده مردم علی آباد از عملکرد رییس صندوق توسعه ملی، این صندوق در پاسخ خود اعلام کرد که منابع صندوق توسعه ملی را نباید با منابع بودجه ای اشتباه بگیریم.

- درپی انتقاد نماینده مردم علی آباد از عملکرد رییس صندوق توسعه ملی، این صندوق در پاسخ خود اعلام کرد که منابع صندوق توسعه ملی را نباید با منابع بودجه ای اشتباه بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته رحمت الله نوروزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت اول مجلس اظهار کرد که رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی به جای آنکه به دنبال طرح های توسعه ای باشد به دنبال سرمایه گذاری در بازار سرمایه و تملک سهام بنگاه ها است .

صندوق توسعه ملی در پاسخی با اشاره به برخی درخواست های نامتعارف برای استفاده از منابع بین نسلی صندوق توسعه ملی اعلام کرد که شعارهای سیاسی و یا اجتماعی را جایگزین مطالعه و ارزیابی فنی، مالی و اقتصادی یک طرح نکنیم و منابع صندوق توسعه ملی را با منابع بودجه ای اشتباه نگیریم.

در شرح این پاسخ آمده است: همانگونه که در مقدمه اساسنامه صندوق توسعه ملی ذکر شده، این صندوق به منظور تبدیل بخشی از عواید ناشی از فروش نفت و گاز و میعانات گازی و فرآورده های نفتی به ثروت های ماندگار، مولد و سرمایه های زاینده و نیز حفظ سهم نسل های آینده از منابع نفت و گاز تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع صندوق توسعه ملی را با منابع بودجه ای اشتباه نگیریم

منابع صندوق توسعه ملی را با منابع بودجه ای اشتباه نگیریم