مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 17:202022-12-07اقتصادي

انقلابی در بهره ­وری انرژی در ساختمان ها با ساندویچ پانل


از اوایل قرن بیستم تاکنون با تولید انواع ساندویچ پانل، انقلاب عظیمی در صنعت ساختمان ایجاد شد و پانل های ساندویچی با کاهش مصرف انرژی به عنوان سدی مقاوم در برابر برودت و آلودگی صوتی عمل می کنند.

- از اوایل قرن بیستم تاکنون با تولید انواع ساندویچ پانل، انقلاب عظیمی در صنعت ساختمان ایجاد شد و پانل های ساندویچی با کاهش مصرف انرژی به عنوان سدی مقاوم در برابر برودت و آلودگی صوتی عمل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت ساندویچ پانل، شاید وقتی در اوایل قرن بیستم نخستین نمونه­ های اولیه ساندویچ پنل تولید شدند کسی تصور نمی کرد که در کمتر از 100 سال ساندویچ پانل به یکی از پرمصرف­ترین متریال­ های ساختمانی تبدیل شود و بتواند سهم بزرگی از بازار مصالح ساختمانی را در سرتاسر دنیا از آن خود کند.

این موفقیت عظیم و بی­ نظیر ساندویچ پانل به خاطر ویژگی­ های ممتازی است که نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارد.

همین مزیت­ های متعدد باعث شده تا ساندویچ پانل بتواند مسیر صنعت ساختمان را برای همیشه تغییر دهد و تصویر تازه ­ای از آینده این صنعت پیش روی سازندگان و پیمانکاران قرار دهد.

ساندویچ پنل؛ بهترین عایق حرارتی برای ساختمان ساندویچ پانل بهترین عایق حرارتی در صنعت ساخت و ساز است و به علت ساختار درونی خاصی که دارد به خوبی می­ تواند در مقابل تبادل حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی در بهره ­وری انرژی در ساختمان ها با ساندویچ پانل

انقلابی در بهره ­وری انرژی در ساختمان ها با ساندویچ پانل