مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-07سياسي

راهکار قدرت گرفتن شوراهای گفت وگو در استان ها


نشست هم اندیشی نمایندگان دبیرخانه های شوراهای گفت وگوی استانی برگزار شد.

در این نشست ضمن تشریح دستاوردها و روند فعالیت شوراهای گفت وگو، دستورالعمل ارزیابی شوراهای استانی مورد بازنگری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این نشست، گزارشی از عملکرد شوراهای گفت وگوی استانی ارائه شد که طبق آن وضعیت کنونی برگزاری جلسات، حضور استانداران، نمایندگان مجلس و دیگر نمایندگان دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گرفت.

در این رابطه، محسن عامری، رییس مرکز بهبود کسب وکار اتاق ایران از روند صعودی برگزاری جلسات اصلی با حضور استانداران، نمایندگان مجلس و نمایندگان دستگاه های اجرایی در هر یک از استان ها خبر داد و از آن به عنوان یک ظرفیت بی نظیر در اختیار دولت و بخش خصوصی یاد کرد.

او به مکانیسم ارزیابی عملکرد شوراهای استانی که از سال 1396 آغاز شده، اشاره کرد و افزود: این اقدام کمک کرد تا تصویر دقیقی از شرایط برگزاری جلسات در سطح کشور داشته باشیم.

آمار و اطلاعات به دست آمده از این نشست ها در اختیار روسای سه قوه و معاونان آنها قرار می گیرد تا بتوان از این طریق به سمت برگزاری بهتر و منظم تر جلسات حرکت کنیم.

البته باید توجه داشت که در دولت سیزدهم شاهد افت تعداد برگزاری جلسات شوراهای استانی بودیم که به نظر می رسد بیشتر به شناخته نشدن این ظرفیت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار قدرت گرفتن شوراهای گفت وگو در استان ها

راهکار قدرت گرفتن شوراهای گفت وگو در استان ها