مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-07اجتماعي

ثبت 8 مورد شرایط اضطراری آلودگی هوای یزد/افزایش احتمال وارونگی دما در یک ماه آینده


معاون فنی اداره کل محیط زیست استان یزد عمده عوامل آلایندگی هوای استان طی ماه های آذر، دی و بهمن را ناشی از آلودگی های حاصل از سوختهای فسیلی خواند و با اشاره به ثبت هشت مورد شرایط اضطراری آلودگی هوا در یزد تنها طی شش ماهه ابتدای امسال، - ایسنا/یزد معاون فنی اداره کل محیط زیست استان یزد عمده عوامل آلایندگی هوای استان طی ماه های آذر، دی و بهمن را ناشی از آلودگی های حاصل از سوختهای فسیلی خواند و با اشاره به ثبت هشت مورد شرایط اضطراری آلودگی هوا در یزد تنها طی شش ماهه ابتدای امسال، از افزایش احتمال شرایط اضطراری ناشی از وارونگی دما به خصوص در اواخر آذر و دی ماه و به دنبال آن، تعطیلی مدارس خبر داد.

سید مصطفی میرزاده در گفت وگو با ایسنا چهار مورد از شش آلاینده شاخص هوا در دنیا را شامل گازهای CO، SO، اکسیدهای نیتروژن و ذرات معلق در هوا مشتمل بر ذرات درشت قابل استنشاق (PM 10) و ذرات ریز (PM 2.

5) ذکر کرد و گفت: عمده ترین آلاینده هوا در استان یزد با توجه به اقلیم خشک و کم آب، ذرات معلق هستند که صرفاً ناشی از عوامل طبیعی نیز نیستند بلکه می توانند نشات گرفته از آلودگی صنایع، معادن و حوزه حمل و نقل نیز باشند.

وی گفت: البته تغییر فصول و گرمی و سردی هوا نیز بر نوع آلایندگی های هوای استان تاثیرگذار است به طوری که معمولاً از اسفندماه تا آبان که عملاً ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 8 مورد شرایط اضطراری آلودگی هوای یزد/افزایش احتمال وارونگی دما در یک ماه آینده

ثبت 8 مورد شرایط اضطراری آلودگی هوای یزد/افزایش احتمال وارونگی دما در یک ماه آینده