مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-07فرهنگي

چند هنرستان هنرهای زیبا در کشور داریم؟


مدیرکل دفتر آموزش ارشاد با تاکید بر افزایش تعداد هنرستان های هنرهای زیبا در سراسر کشور، گفت: 12 هنرستان های هنرهای زیبا وابسته به وزارت ارشاد در یک سال گذشته در کشور افتتاح شده است و هم اکنون 60 هنرستان هنرهای زیبا در رشته های تجسمی، - نمایش، پویانمایی، سینما و موسیقی در سراسر کشور فعالیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتربرنامه ریزی وآموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه بررسی نحوه مشارکت و همکاری های دوجانبه بین دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری و فرهنگستان هنر، با حضور محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش و منیژه کنگرانی معاون پژوهشی و هنری فرهنگستان هنر در فرهنگستان هنر برگزار شد.

در ابتدای جلسه منیژه کنگرانی، معاون پژوهشی و هنری فرهنگستان هنر ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از امکان همکاری های مشترک با دفتر آموزش به تشریح فعالیت های فرهنگستان در حوزه آموزش هنر پرداخت و گفت: فرهنگستان هنر به عنوان یکی از نهادهای مؤثر در حوزه سیاست گذاری هنر کشور، دارای جایگاه حقوقی معتبر و نقش راهبردی اثرگذار در جریان سازی تحقیقات، سیاست ها و فعالیت های هنری کشور است.

کنگرانی افزود: نظر به وجود میراث هنری، هنرمندان، مراکز و آثار هنری فراوان در کشور و جاذبه های چشمگیر آن برای اصحاب فرهنگ و هنرپژوهان ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند هنرستان هنرهای زیبا در کشور داریم؟

چند هنرستان هنرهای زیبا در کشور داریم؟