مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-07ورزشي

تا چند روز دیگر به تمرینات برمی گردم/ هدف اصلی ام حضور در المپیک 2024 است


تکواندوکار وزن منفی67 کیلوگرم تیم بانوان ایران پس از بهبود مصدومیتش با بیان اینکه تا چند روز دیگر به تمرینات باز خواهم گشت، گفت: پس از کسب مدال جهانی عربستان، - ایسنا/کرمانشاه تکواندوکار وزن منفی67 کیلوگرم تیم بانوان ایران پس از بهبود مصدومیتش با بیان اینکه تا چند روز دیگر به تمرینات باز خواهم گشت، گفت: پس از کسب مدال جهانی عربستان، انتظارات از من بالا رفته است.

کوثر اساسه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره بهبود آسیب دیدگی اش بعد از دو ماه، اظهار کرد: چند ماه پیش در مسابقات گرندپری پاریس که با حضور 32 نفر رنکینگ اول برگزار شد، در بازی اول برابر رنکینگ دوم دنیا به پیروزی رسیدم، اما در بازی دوم شکست خوردم و از دور مسابقات حذف شدم.

وی در خصوص چرایی عدم حضورش در دو گرندپری منچستر و عربستان هم گفت: برای مسابقات گرندپری منچستر بنا به صلاحدید کادر فنی تیم ملی وزن 67 کیلوگرم به این مسابقات اعزام نشد و برای دور نهایی مسابقات گرندپری که در عربستان برگزار شد هم تنها 16 نفر اول رنکینگ برتر حضور داشتند.

اساسه که سال گذشته در مسابقات آزاد قهرمانی جهان در کشور عربستان به مدال برنز دست پیدا کرد، افزود: طی مدت دو ماه گذشته با آسیب دیدگی شدید از مچ پا مواجه بودم و با همین آسیب دیدگی هم در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا چند روز دیگر به تمرینات برمی گردم/ هدف اصلی ام حضور در المپیک 2024 است

تا چند روز دیگر به تمرینات برمی گردم/ هدف اصلی ام حضور در المپیک 2024 است