مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-07اقتصادي

گزینه هایی برای افزایش ظرفیت فرآوری چغندرقند تولیدی کرمانشاه


کرمانشاه از قطب های تولید چغندرقند کشور است و سالانه بیش از 700 هزار تن تولید دارد.

در این استان دو کارخانه قند نیز فعال است که بخشی از چغندر تولیدی را فرآوری می کنند، - ایسنا/کرمانشاه کرمانشاه از قطب های تولید چغندرقند کشور است و سالانه بیش از 700 هزار تن تولید دارد.

در این استان دو کارخانه قند نیز فعال است که بخشی از چغندر تولیدی را فرآوری می کنند، اما با توجه به محدود بودن ظرفیت این دو کارخانه، هر ساله در فصل برداشت بخشی از محصول تولیدی کشاورزان روی دستشان مانده و مجبورند آن را به کارخانجات دیگر استانها بفرستند.

از چند سال پیش توسعه واحدهای فرآوری چغندرقند در استان کرمانشاه مطرح و سال 1398 اعلام شد کرمانشاه به کارخانه قند سومی احتیاج دارد و تصمیم گرفته شد این کارخانه در شهرستان سنقروکلیایی احداث شود، اما حالا بعد از گذشت چند سال هیچ خبری از ساخت کارخانه قند سنقروکلیایی نیست.

سعید کریمی مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از سال 1398 پیگیر ساخت کارخانه قند سوم استان در شهرستان سنقروکلیایی هستیم، گفت: در این راستا رایزنی های زیادی صورت گرفت، حتی به دلیل حجم بالای سرمایه گذاری مورد نیاز برای ایجاد کارخانه قند سنقروکلیایی به سمت مجموعه های بزرگی مثل شستا هم رفتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه هایی برای افزایش ظرفیت فرآوری چغندرقند تولیدی کرمانشاه

گزینه هایی برای افزایش ظرفیت فرآوری چغندرقند تولیدی کرمانشاه