مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-07اقتصادي

آشفتگی در بازار زعفران/ کشاورزان مستعمره مافیای زعفران شده اند


مجری خرید حمایتی مجوز افزایش یا کاهش قیمت ها را ندارد اینگونه برخوردها در نهایت به کام دلال ها، واسطه و صادرکنندگان می شود و در عمل حقوق کشاورزان پایمال می شود.

- مجری خرید حمایتی مجوز افزایش یا کاهش قیمت ها را ندارد اینگونه برخوردها در نهایت به کام دلال ها، واسطه و صادرکنندگان می شود و در عمل حقوق کشاورزان پایمال می شود.

مشاور عالی اتاق اصناف کشاورزی اظهار داشت: زعفران در ایران و خارج از کشور مافیا دارد؛ این افراد به دنبال منافع خود هستند و تایید می کنم مافیای زعفران باعث شده برندی از زعفران ایران در جهان نباشد تا به راحتی زعفران را با ضرر از کشاورز خریداری و در کشورهای دیگر و با قیمت هنگفت عرضه کنند.

زعفران در ایران کیلویی 41 میلیون و 350 هزار تومان خریداری اما در بازارهای جهانی کیلویی بالای 250 میلیون تومان می فروشند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، اخیرأ نمایندگان شهرهای زعفران خیز نامه ای به رییس جمهور نوشتند و از وی خواسته اند که به جولان مافیای زعفران برای خرید این محصول پایان بدهد.

این گمانه مطرح شده است که شورای ملی زعفران طی نامه نگاری با وزیر کشاورزی از وی خواسته اند که تعاون مرکزی روستایی شرایط خرید تضمینی زعفران را تغییر بدهد و زعفران را پایین تر از نرخ مصوب شورای قیمت گذاری از کشاورزان خریداری کند ؛ و این موضوع در نهایت سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفتگی در بازار زعفران/ کشاورزان مستعمره مافیای زعفران شده اند

آشفتگی در بازار زعفران/ کشاورزان مستعمره مافیای زعفران شده اند