مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-07سياسي

دانشجو در صف اول مبارزه با سلطه جویی استکبار جهانی است


دانشجویان در مبارزه با زیاده خواهی و سلطه جویی استکبار جهانی در صف اول ایستاده و در این مسیر با بصیرت توام با بینشی نافذ، - ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: دانشجویان در مبارزه با زیاده خواهی و سلطه جویی استکبار جهانی در صف اول ایستاده و در این مسیر با بصیرت توام با بینشی نافذ، نقش مهمی در آگاهی بخشی جامعه داشته اند.

دکتر حسن بهرام نیا در پیامی به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو یادآور جانفشانی دانشجویان مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ نیا است، این روز نشان از نقش مهم و اثرگذار دانشجویان و دانشگاهیان انقلابی در مقابله با استبداد شاهنشاهی و استکبار جهانی است.

وی گفت: در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانشگاه همواره مظهر و نماد رشد، تعالی، تحول خواهی و کمال جویی بوده و دانشجو در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی برای رسیدن به فتح قله های رفیع باورها و اندیشه های ناب ایران اسلامی در حرکت بوده است.

بهرام نیا ادامه داد: دانشجویان و دانشگاهیان این قشر فرهیخته، فهیم و عدالت خواه همواره در مبارزه با زیاده خواهی و سلطه جویی استکبار جهانی در صف اول ایستاده و در این مسیر با بصیرت توام با بینشی نافذ، نقش مهمی در آگاهی بخشی جامعه داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو در صف اول مبارزه با سلطه جویی استکبار جهانی است

دانشجو در صف اول مبارزه با سلطه جویی استکبار جهانی است