مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 07:152022-12-07اجتماعي

جهاد دانشگاهی به کمک توسعه و ارتقای مبلمان شهری زاهدان می آید


با هدف دسترسی و به کارگیری فناوری های نوین و روز آمد در اجرای طرح های فناورانه وارتقاء سطح خدمت رسانی، به شهروندان زاهدانی تفاهم نامه همکاری های علمی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان با هدف دسترسی و به کارگیری فناوری های نوین و روز آمد در اجرای طرح های فناورانه وارتقاء سطح خدمت رسانی، به شهروندان زاهدانی تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی، آموزشی و فناوری 3 جانبه بین جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان شهرداری زاهدان و شورای اسلامی شهر امضاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- در این تفاهم نامه، شهرداری زاهدان با استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در بحث پژوهشی، علمی، آموزشی، اطلاع رسانی برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و توسعه شهر و مبلمان شهری استفاده خواهد کرد.

رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت: به روزآوری تکنولوژی آموزشی و تجهیزات و امکانات پژوهشی از ظرفیت های جهاد دانشگاهی استان است که شهرداری زاهدان می تواند در راستای توسعه اهداف خود در زمینه مدیرت شهری از آن بهره ببرد.

صفدری بیان کرد: یکی از ظرفیت های جهاد دانشگاهی استان مطالعه در بستر گیاهان بخصوص گیاهان کم آب بر است و با توجه به خشکسالی های شدید در استان موجب شد به سمت توسعه گیاهان کم آب بر و گیاهان مثمر و دارویی برنامه ریزی کنیم که می توانیم در این زمینه به شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی به کمک توسعه و ارتقای مبلمان شهری زاهدان می آید

جهاد دانشگاهی به کمک توسعه و ارتقای مبلمان شهری زاهدان می آید