موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 01:252022-12-06سياسي

نه بزرگ دانشجویان به دشمنان


شامگاه 15 آذر و در آستانه ی روز دانشجو، مراسم بزرگداشت این روز با حضور پررنگ دانشجویان و بیان مطالبات نمایندگان آنان برگزار شد.

- در این مراسم که به مدت بیش از سه ساعت به طول انجامید 8 نفر از نمایندگان دانشجویان در کانون ها و تشکل های دانشگاه ایلام دغدغه های خود را با مسئولان استان و دانشگاه در میان گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در این مراسم با بیان اینکه پیام 16 آذر استکبار ستیزی دانشجویان و شهید شدن آنان در این راه است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هویت ملی و اسلامی ما را احیاء کرد و به تحقیر ملت ایران توسط آمریکا و انگلیس پایان داد.

وی با بیان شواهد تاریخی تحقیر ملت ایران توسط این دو قدرت، تصریح کرد: بهره مندی آمریکایی های حاضر در ایران از حق توحش و تصویب قانون کاپیتولاسیون و نوع دیدگاه انگلیسی ها به ایران از جمله نشانه های این تحقیر است.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه در حوادق اخیر دشمنان سعی کردند که بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازند و فراتر از آن به سقوط نظام فکر می کرند، تصریح کرد: با بصیرت مردم این حرکت دشمنان به نتیجه نرسید و نخواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه بزرگ دانشجویان به دشمنان

نه بزرگ دانشجویان به دشمنان