مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 01:002022-12-06سياسي

هیچ صادرکننده ای حاضر نیست زعفران با شاخص کروسین 230 را بخرد


نماینده شورای ملی زعفران در کارگروه خرید حمایتی زعفران ابراز عقیده کرد: چرا باید بیت المال را به آتش بکشیم و منابع ملی مملکت را هدر دهیم؟ اگر زعفران با شاخص کروسین پایین را بخریم کالایی بدون کیفیت را خریده ایم؛ - نماینده شورای ملی زعفران در کارگروه خرید حمایتی زعفران: هیچ صادرکننده ای حاضر نیست زعفران با شاخص کروسین 230 را بخرد ایسنا/خراسان رضوی نماینده شورای ملی زعفران در کارگروه خرید حمایتی زعفران ابراز عقیده کرد: چرا باید بیت المال را به آتش بکشیم و منابع ملی مملکت را هدر دهیم؟ اگر زعفران با شاخص کروسین پایین را بخریم کالایی بدون کیفیت را خریده ایم؛ هیچ صادرکننده ای حاضر نیست زعفران با شاخص کروسین 230 یا 240 بخرد و این زعفران در انبارهای سازمان تعاون خواهد ماند و مشکلات ایجاد خواهد کرد.

طی آبان ماه سال جاری خرید حمایتی زعفران در کشور و در خراسان رضوی آغاز و بر این اساس قیمت خرید حمایتی هر کیلو زعفران نگین 41 میلیون و 350هزارتومان و قیمت زعفران شبه نگین 33 میلیون تومان تعیین شد.

در جدول اولیه مشخصات خرید حمایتی زعفران اعلام شده بود که میزان شاخص کروسین زعفران باید 230 باشد، اما به تازگی و بر اساس دستور وزیر کشاورزی طی بخشنامه ای به مدیرعامل سازمان تعاون روستایی شرایط جدیدی برای خرید حمایتی اعلام شده است؛ در این نامه آمده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ صادرکننده ای حاضر نیست زعفران با شاخص کروسین 230 را بخرد

هیچ صادرکننده ای حاضر نیست زعفران با شاخص کروسین 230 را بخرد