مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 00:302022-12-06حوادث

مرد نانوا مظنون به قتل همسر


19»/ مرد نانوا مظنون به قتل همسر/ راز قتل هولناک/ شلیک گلوله پایان دعوای زن و شوهر/ بیت کوین جان گرفت!/ محاکمه پیرمردی که با ماهیتابه همسرش را کشت/ جنایت خانوادگی با اسلحه شکاری در فسا/ تصاحب بیمه عمر یک و نیم میلیارد تومانی انگیزه .

- مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (سه شنبه پانزدهم آذر ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آخرین آمار مبتلایان کووید-19 مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 7 میلیون و 559 هزار و 958 تن رسید.

بیشتر بخوانید مرد نانوا مظنون به قتل همسر همزمان با کشف جسد زن میانسال در خانه اش، همسر وی به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.

بیشتر بخوانید راز قتل هولناک با دستگیری سه نفر از عاملان قتل زن سالخورده در کمتر از48 ساعت راز گم شدن این شهروند عنبرآبادی بر ملا شد.

بیشتر بخوانید شلیک گلوله پایان دعوای زن و شوهر مرد جوان که با شلیک گلوله همسرش را مجروح کرده بود پس از رساندن وی به بیمارستان فرار کرد.

بیشتر بخوانید بیت کوین جان گرفت! مردی به نام پیروز که در کار خرید و فروش ارز دیجیتال (ترید) بود، روز پنجم آذر از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

بیشتر بخوانید محاکمه پیرمردی که با ماهیتابه همسرش را کشت مرد سالخورده ای که متهم است هنگام درگیری با همسرش، او را با ضربه ماهیتابه به قتل رسانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد نانوا مظنون به قتل همسر

مرد نانوا مظنون به قتل همسر