مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 23:052022-12-06سياسي

لزوم نگاه سه بعدی به مسایل اجتماعی/ عرصه های فرهنگی محل تکنوازی نیست


استاندار گلستان بر لزوم نگاه سه بعدی مدیران به مسایل فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: مدیرانی که نمی توانند در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی کار کنند، - ایسنا/گلستان استاندار گلستان بر لزوم نگاه سه بعدی مدیران به مسایل فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: مدیرانی که نمی توانند در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی کار کنند، کنار بروند.

علی محمد زنگانه شامگاه امروز سه شنبه 15 آذر 1401 در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان گلستان که در سالن اجتماعات شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در ترویج مسایل فرهنگی باید چشم ها را شسته و به مسائل به شکلی دیگر نگاه کنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه شناسایی آسیب های اجتماعی از جمله آسیب های قشر دانش آموز و دانشجو و سایر اقشار جامعه و ارائه راهکار و چگونگی اجرای راهکارها از اولویت هاست، ادامه داد: باید جلسات کارگروه نتیجه بخش بوده و بین مدیران و همکاران درون دستگاه ها تقسیم کار ملی انجام شود.

وی پرهیز از نگاه سطحی و بررسی عمیق و مدیریتی به مسائلی که مسئولیت آنها را برعهده گرفته ایم را مهم برشمرد و افزود: باید رهنمون های مقام معظم رهبری در زمینه تقسیم کار توسط اعضای کارگروه مطالعه شود تا سرمشق و سرلوحه عملکرد در همه حوزه ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نگاه سه بعدی به مسایل اجتماعی/ عرصه های فرهنگی محل تکنوازی نیست

لزوم نگاه سه بعدی به مسایل اجتماعی/ عرصه های فرهنگی محل تکنوازی نیست