مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 20:002022-12-06اجتماعي

جزییات شرکت در المپیادهای علمی دانش آموزی/ آغاز ثبت نام از فردا


رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دستورالعمل اجرایی المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی 1402-1401 را به استان ها و مدارس خارج از کشور ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، الهام یاوری رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دستورالعمل اجرایی المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی 1402-1401 را به استان ها و مدارس خارج از کشور ابلاغ کرد.

 در این دستورالعمل که به استناد ماده 3 اساسنامه باشگاه دانش پژوهان جوان، راهکار 4-19 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و راهکار 9 ماده 5 کلیات نظام تربیت استعدادهای برتر شورای عالی آموزش و پرورش تدوین شده و هدف آن فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم برای شناسایی، جذب و تشویق دانش آموزان با استعداد و علاقه مند است، زمانبندی ثبت نام و برگزاری المپیادها را اعلام کرده است.

این آزمون ها در حوزه های داخل و خارج از کشور به صورت همزمان برای دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم برگزار و اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول برای شرکت در آزمون مرحله دوم به صورت مکتوب به اداره کل آموزش و پرورش استان و مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور ارسال می شود.

بارگذاری دفترچه و کلید سؤالات پس از برگزاری آزمون و همچنین دریافت و پاسخ به درخواست های تجدید نظر دانش آموزان از طریق سامانه ثبت نام المپیادهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شرکت در المپیادهای علمی دانش آموزی/ آغاز ثبت نام از فردا

جزییات شرکت در المپیادهای علمی دانش آموزی/ آغاز ثبت نام از فردا