مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 19:202022-12-06سياسي

حمایت از فناوران موجب توسعه پایدار می شود


رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: حمایت از فناوران، توسعه پایدار را بدنبال دارد.

- جواد نوری نیا 15 آذرماه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان که در سالن جلسات دانشگاه ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری هماهنگ کننده بین فناوری و صنعت در جامعه است و وظیفه حمایت از طرح های دانش بنیان را داشته و در واقع پلی بین دانشگاه و صنعت است، خاطر نشان کرد: حمایت از فناوران و رشد و تعالی طرح های فناورانه موجب تبدیل علم به ثروت می شود و توسعه پایدار را به دنبال دارد.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با تاکید به اینکه در سال های اخیر به امر فناوری و نواوری توجه ویژه شده، اظهار کرد:پارک در آذربایجان غربی هم از سوی استانداری و هم دستگاه ها در سال های اخیر پارک علم و فناوری مورد حمایت قرار گرفته تا بتواند رسالت خود را که تبدیل طرح های دانش بنیان به محصول است را به نحو احسنت انجام دهد.

وی یاد آور شد : پارک به تنهایی قادر نیست به تمام اهداف و وظایف محول شده خود برسد و به عنوان بخشی از زیست بوم فناورانه به حمایت و همکاری سایر دستگاه ها ی اجرای نیازمند است.

وی ادامه داد: عمده فارغ التحصیلان دانشگاهی دارای ایده هستند و برای اینکه این ایده را پرورش دهند و تبدیل به محصول و نهایتا تجاری سازی کرده وارد بازار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فناوران موجب توسعه پایدار می شود

حمایت از فناوران موجب توسعه پایدار می شود