مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 19:012022-12-06سياسي

هرمزگان بهترین استان در عملکرد مجمع عالی بسیج است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ظهر امروز در مجمع عالی بسیج هرمزگان اظهار کرد: امام راحل در پیام سال 66 به کنگره عظیم حج به حجاج می فرمایند که ای نشستگان به درگه خدا، ایستادگان در برابر دشمنان خدا را دعا کنید.

این درخواست امام از حجاج بواسطه روزهایی بود که رزمندگان اسلام در برابر ارتش بعث می جنگیدند و آن دعای درخواست امام متعلق به امروز و برای شما بسیجیان نیز هست که در برابر دشمن در یک جنگ ترکیبی می جنگید و جهاد تبیین می کنید.

  وی عنوان داشت: در چند استان از زمان آغاز مسؤولیتم تاکنون تردد کرده ام و هرمزگان بهترین استانی بود که در مجمع عالی بسیج، مباحث خوب و کاربردی بیان شد و کار هر کدام از کارگروه ها به خوبی بیان شد و بخصوص برنامه ریزی های بسیج در زمینه خرما و اصلاح در شیوه های کاشت تا نگهداری و برداشت نخیلات و افزایش کیفیت محصولات تولیدی بسیار کاربردی و خوب بود.

  به گفته سردار معروفی، تحول آفرینی در زمینه مسائل تولیدی، ارتقای کیفیت بسته بندی و شبکه سازی در فرآیند فروش محصولات در داخل و خارج کشور یک ضرورت است تا بتوان کشاورزی را به صرفه و کشاورزان را توانمند سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان بهترین استان در عملکرد مجمع عالی بسیج است

هرمزگان بهترین استان در عملکرد مجمع عالی بسیج است