مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 17:302022-12-06اجتماعي

افزایش بهره وری موقوفات با بکارگیری 1200 امین در کشور


مدیرکل امنا موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه از فعالیت هزار و 200 امین موقوفات در کشور خبر داد و گفت: حاصل فعالیت امنای موقوفات افزایش بهره وری بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رمضانی -مدیرکل امنا موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه- در نخستین همایش منطقه ای آموزشی توجیهی امنا موقوفات و روسای ادارات اجرایی استان های مازندران، گیلان، گلستان و سمنان که در ساری برگزار شد، اظهار کرد: حدود یک هزار و 200 نفر امین در کشور داریم که کاملا در حال تغییر و غربالگری است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از امین تهدید نیست بلکه فرصت است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت امنا به تناسب موضوعاتی است که داریم؛ در حال حاضر امنای چندین استان تحت خدمات مشاوره ای قرار می گیرند؛ مجموعه اتفاقاتی که در این سه سال افتاده، توسعه کمی کار بوده و زیرساخت ها آماده شده است.

مدیرکل امنا موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه بالغ بر یک هزار نفر امین در سطح کشور به کارگیری شدند، افزود: بنا بود که امنای محترم شهرستان ها دعوت به همکاری شوند تا از ظرفیت آنها در اخذ حقوق موقوفات، فرهنگسازی حوزه وقف و غیره استفاده شود.

رمضانی هدف از برگزاری این همایش را ایجاد تعامل و هم افزایی بین امنا و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان ها و همکاران اوقاف اعلام و خاطرنشان کرد: حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری موقوفات با بکارگیری 1200 امین در کشور

افزایش بهره وری موقوفات با بکارگیری 1200 امین در کشور