مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-06سياسي

حرکت پرشتاب دانشگاه های قم به سمت بین المللی شدن است


مدیر پژوهشی دانشگاه قم با اشاره به کارهای تحقیقاتی و انتشار بیش از 150 مقاله علمی در نشریه های مختلف در سیستم ذخیره سازی انرژی گفت: قم در 10 سال گذشته و از سال 2015 رشد خوبی در رنکینگ های بین المللی داشته و تعداد مقالات و طرح های مربوط به صنعتان رشد قابل توجه ای داشته است.

- علی احسانی امروز 15 آذرماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه های دائمی استان قم برپاشده و در گفت وگو با ایسنا، اظهار داشت: دانشگاه قم در حوزه شیمی و سیستم ذخیره سازی انرژی فعالیت های تحقیقی زیادی داشته و بیش از 150 مقاله علمی در نشریه های علمی مختلف منتشر کرده است.

وی جدیدترین پروژه های پژوهشی دانشگاه قم در حوزه شیمی را موردتوجه قرارداد و افزود: در حال حاضر بر روی باتری ها و ابر خازن های الکتروشیمی با تمرکز بر صنایع دفاع کار می کنیم و در این تحقیقات دانشجویان مقطع دکتری با ما همکاری های زیادی دارند.

مدیر پژوهشی دانشگاه قم تصریح کرد: دانشگاه قم آزمایشگاه تحقیقاتی خوبی داشته و امکان انجام کارهای تحقیقاتی زیادی در دانشگاه وجود دارد و پتانسیل های خوبی هم ازنظر امکانات و هم ازنظر نیروی انسانی در دانشگاه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت پرشتاب دانشگاه های قم به سمت بین المللی شدن است

حرکت پرشتاب دانشگاه های قم به سمت بین المللی شدن است