مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-06سياسي

عدم رعایت اصول حسابرسی در پرونده های دادگاهی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیر عامل سازمان حسابرسی در مراسم گرامیداشت روز حسابدار که با عنوان جایگاه حسابداری در عدالت اقتصادی در وزارت اقتصاد برگزار شد، - مدیر عامل سازمان حسابرسی در مراسم گرامیداشت روز حسابدار گفت: اگر حسابداری درستی نداشته باشیم حکمرانی درستی نیز نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیر عامل سازمان حسابرسی در مراسم گرامیداشت روز حسابدار که با عنوان جایگاه حسابداری در عدالت اقتصادی در وزارت اقتصاد برگزار شد، با اشاره به اینکه عدم رعایت اصول حسابداری و حسابرسی در سطح بنگاه ها و حتی دولت منجر به بی نظمی و در نهایت بی عدالتی خواهدشد، افزود: اگر حسابداری درستی نداشته باشیم حکمرانی درستی نیز نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشادا: بزرگ اصل در ادامه و با اشاره به اینکه امسال نامگذاری روز حسابدار با عنوان عدالت همراه شده است، افزود: موضوع عدالت هم مهم و هم چالش برانگیز است و در قرآن نیز موضوع عدل و اجرای عدالت به کرات مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان حسابرسی گفت: در خصوص عدل تعاریف متفاوتی ارایه شده است، اما بر اساس تعریفی که استاد شهید مطهری از عدل ارایه کرده است، و مربوط به عدالت اجتماعی است می توان گفت: عدل به معنای برخورداری افراد از حقوق خود در جامعه است و هر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رعایت اصول حسابرسی در پرونده های دادگاهی

عدم رعایت اصول حسابرسی در پرونده های دادگاهی