مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-06اقتصادي

شهروندان کرجی قیمت اقلام بازار روزها را آنلاین ببینند


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با اعلام راه اندازی سامانه آنلاین نرخ نامه، گفت: شهروندان کرجی می توانند قیمت اقلام مصرفی را به صورت آنلاین در سایت این سازمان مشاهده کنند.

- حمید دانشی کهن در گفت وگو با ایسنا، گفت: برای نخستین بار است که شهروندان کرجی می توانند قیمت محصولات عرضه شده در بازارهای روز شهر کرج را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

این مسئول همچنین افزود: نرخ نامه انواع محصولات قابل عرضه در غرف پروتیین، میوه، سبزیجات (برگی و غیر برگی) همچنین نرخ نامه انواع حبوبات و خشکبار به صورت آنلاین در پرتال این سازمان بارگذاری شده است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی گفت: این مهم با هدف شفافیت هرچه بیشتر و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان انجام شده است.

دانشی کهن در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مغایرت قیمت ها مراتب را با سامانه 137 و همچنین با مراجعه به دفتر بازار در میان بگذارند.

گفتنی است این سامانه به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج راه اندازی شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان کرجی قیمت اقلام بازار روزها را آنلاین ببینند

شهروندان کرجی قیمت اقلام بازار روزها را آنلاین ببینند