مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-06اجتماعي

810 تیم امدادی در جاده های اصفهان مسقر شدند/ هیچ راهی بسته نیست


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از استقرار 810 تیم امدادی و عملیاتی در جاده های استان خبر داد و گفت: باتوجه به جبهه هوایی که اکنون وارد استان شده، - ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از استقرار 810 تیم امدادی و عملیاتی در جاده های استان خبر داد و گفت: باتوجه به جبهه هوایی که اکنون وارد استان شده، شاهد برف و باران مقطعی هستیم، اما این جبهه هوایی منجر به بسته شدن راهی نشده و همه راه ها باز است.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت راه های استان باتوجه به بارش برف و باران، اظهار کرد: باتوجه به جبهه هوایی که اکنون وارد مرز اصفهان، سمیرم و فریدون شهر شده، شاهد بارش برف و باران مقطعی هستیم، اما این جبهه هوایی منجر به بسته شدن راهی نشده و همه راه ها باز است و ترددها در جریان خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: این سامانه های بارشی که وارد می شوند بیشتر با افت دما 5 تا 7 درجه سانتی گراد در مناطق شمالی و غرب همراه هستند.

وی با اشاره به بارش مقطعی برف و باران و کاهش دمادر مناطق بین مرز استان اصفهان با کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد: در این مناطق نیز تاکنون راهی بسته نشده است.

وی افزود: در استان 11هزار و 500 کیلومتر راه وجود دارد که 118 نقطه پرتصادف در این راه ها شناسایی شده است، از این میزان 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

810 تیم امدادی در جاده های اصفهان مسقر شدند/ هیچ راهی بسته نیست

810 تیم امدادی در جاده های اصفهان مسقر شدند/ هیچ راهی بسته نیست