مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-06اقتصادي

هدف از حضور در بازارهای جدید ارتقاء کیفی و افزایش ایمنی در پروژه های عمرانی است


مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: هدف این شرکت از حضور در پروژه های عمرانی، ارتقاء کیفی و افزایش ایمنی و رضایت مندی مشتریان از خدمات منحصربفردی است که ارائه می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: هدف این شرکت از حضور در پروژه های عمرانی، ارتقاء کیفی و افزایش ایمنی و رضایت مندی مشتریان از خدمات منحصربفردی است که ارائه می شود.

مجید کیانپور، امروز پانزدهم آذرماه، در نشست شورای مدیران که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی و استانی شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: برای تعالی شرکت همه مدیران موظف هستند برای تحقق برنامه های امسال تلاش موثری را به کار بگیرند.

کیانپور تصریح کرد: تلاش شده است که حقوق و مطالبات همکاران در سراسر کشور و تکالیف قانونی که برعهده شرکت است طبق برنامه وصول مطالباتی که برای هر استان پیش بینی شده است به موقع پرداخت شود.

وی افزود: هرچه توان، ابزار و امکانات برای سرویس دهی و افزایش بهره وری و خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان نیاز است باید فراهم شود تا رضایت مندی مشتریان حاصل شود.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به بحث صدور خدمات فنی و مهندسی اشاره کرد و گفت: در بحث ورود به بازارهای جدید امسال و سال بعد باید تلاش های مضاعفی صورت بگیرد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از حضور در بازارهای جدید ارتقاء کیفی و افزایش ایمنی در پروژه های عمرانی است

هدف از حضور در بازارهای جدید ارتقاء کیفی و افزایش ایمنی در پروژه های عمرانی است