مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-06ورزشي

وضعیت نامشخص تیم های ناشنوایان برای شرکت در قهرمانی آسیا


در صورتی می توانیم در 4 رشته تکواندو، کاراته، کشتی و جودو در قهرمانی آسیا قرقیزستان شرکت کنیم که از منابع مالی کافی برخوردار باشیم، - رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: در صورتی می توانیم در 4 رشته تکواندو، کاراته، کشتی و جودو در قهرمانی آسیا قرقیزستان شرکت کنیم که از منابع مالی کافی برخوردار باشیم، در غیر این صورت امکان اعزام وجود ندارد.

مهران تیشه گران در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات قهرمانی آسیا قرقیرستان شرکت خواهید کرد یا خیر؟ اظهار کرد: بعید می دانم که بخواهیم تیمی به این مسابقات اعزام کنیم، واقعا از نظر مالی در مضیقه هستیم، مگر این که خود انجمن ها با تامین منابع مالی برنامه ای برای اعزام داشته باشند.

وی گفت: اگر مسابقات جهانی فوتسال زیر 21 سال برای اولین بار برگزار نمی شد، شاید تیمی به مالزی اعزام نمی کردیم، تامین یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای اعزام تیم به این مسابقات کار سختی بود که در شرایط بد مالی انجام شد.

رییس فدراسیون ناشنوایان پیرامون این پرسش با توجه به این که 26 اسفند دوره 4 ساله شما به پایان می رسد، مهم ترین مشکل و دغدغه شما طی این سالها چه چیزی بوده است؟ خاطرنشان کرد: بحث پاداش و استخدام مدال آوران ناشنوا یکی از دغدغه های من طی 4 سال حضورم در این فدراسیون بود که با حمایت وزیر ورزش و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامشخص تیم های ناشنوایان برای شرکت در قهرمانی آسیا

وضعیت نامشخص تیم های ناشنوایان برای شرکت در قهرمانی آسیا