مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:012022-12-06سياسي

نَه رانندگان یزدی به اعتصاب/ جاده ها محسوس و نامحسوس کنترل می شود


محمدرستگاری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد در خصوص وضعیت راه های مواصلاتی و وضعیت حمل و نقل کالا و مسافر در این استان به خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به مطرح شدن شایعاتی مبنی بر اعتصاب رانندگان حمل و نقل بار و مسافر، خوشبختانه هیچ مشکلی در این حوزه نداریم و وضعیت نرمال است.

وی در خصوص امنیت جاده های استان یزد، افزود: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان یزد به دو شیوه محسوس و نامحسوس توسط نیروهای گشت راهداری، فراجا و دستگاه های امنیتی کنترل می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در ادامه با بیان این که ناوگان حمل و نقل مسافر و بار استان یزد با همکاری جدی رانندگان بدون هیچ مشکلی در حال ارائه خدمت است، گفت: بر اساس آخرین آمار احصاء شده از سامانه مجموع صدور بارنامه های داخل و خارج استان در روز 14 آذرماه نسبت به روز قبل آن نه تنها کم نشده، بلکه افزایش نیز داشته است.

رستگاری با بیان تغییر افزایشی و کاهشی 5 تا 7 درصدی در تعداد صدور بارنامه های حمل بار را نرمال و طبیعی دانست و بیان کرد: خوشبختانه این مورد با مشارکت مطلوب رانندگان ناوگان حمل و نقل بار و مسافر استان یزد مدیریت شده است.

وی در پایان مشارکت رانندگان در بحث حمل و نقل بار و مسافر در استان یزد را ستودنی دانست و تأکید کرد: فرآیند حمل کالا و جابجایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نَه رانندگان یزدی به اعتصاب/ جاده ها محسوس و نامحسوس کنترل می شود

نَه رانندگان یزدی به اعتصاب/ جاده ها محسوس و نامحسوس کنترل می شود