مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-06ورزشي

گلایه نفر سوم رقابت های وزنه برداری نوجوانان جهان بابت تبعیض فدراسیون در اعزام


برای اعزام به مسابقات جهانی کلمبیا، فدراسیون میزان رکورد ورزشکاران را شرط کرده بود، اما با وجود اینکه در اردوها رکورد بهتری زده ام، - ایسنا/خراسان رضوی غزاله حسینی گفت: برای اعزام به مسابقات جهانی کلمبیا، فدراسیون میزان رکورد ورزشکاران را شرط کرده بود، اما با وجود اینکه در اردوها رکورد بهتری زده ام، نمی دانم چرا مرا دعوت نکرده اند؟ غزاله حسینی در گفت وگو با ایسنا ضمن انتقاد از عملکرد فدراسیون در دعوت وزنه برداران برای مسابقات جهانی اظهار کرد: حدود یک ماه گذشته برای مسابقات بزرگسالان کلمبیا به همراه خواهرم به اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری بانوان دعوت شدیم.

با وجود اینکه حدود 1 ماه دور از خانواده در اردوی تیم ملی قرار داشتیم و تمام هزینه های جابجایی و پرواز را شخصا پرداخت کرده بودیم، نام من و خواهرم را از لیست مسابقات جهانی کلمبیا حذف کردند.

وی با اشاره به اینکه در حق برخی از ورزشکاران برای اعزام به مسابقات جهانی کمبیا اجحاف شده است، افزود: یک سری از ورزشکاران با رانت و رابطه وارد اردو شده اند.

برای اعزام به مسابقات جهانی کلمبیا میزان رکورد ورزشکاران را شرط کرده بودند.

با وجود اینکه در اردوها رکورد بهتری زده ام نمی دانم چرا مرا دعوت نکرده اند؟ در حالی ورزشکاری که رکورد ضعیف تری نسبت به من داشته قرار است به این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه نفر سوم رقابت های وزنه برداری نوجوانان جهان بابت تبعیض فدراسیون در اعزام

گلایه نفر سوم رقابت های وزنه برداری نوجوانان جهان بابت تبعیض فدراسیون در اعزام