مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-06پزشكي

محدودیت های ایمنی درمانی با کمک نانوذرات رفع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تومور های سرطانی که با استفاده از جراحی یا شیمی درمانی قابل درمان نیستند، گاهی به گزینه های دیگری مانند ایمونوتراپی پاسخ می دهند، - تومور های سرطانی که با استفاده از جراحی یا شیمی درمانی قابل درمان نیستند، گاهی به گزینه های دیگری مانند ایمونوتراپی پاسخ می دهند، اما حتی درمان سرطان با استفاده از سیستم ایمنی بدن محدودیت های خود را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تومور های سرطانی که با استفاده از جراحی یا شیمی درمانی قابل درمان نیستند، گاهی به گزینه های دیگری مانند ایمونوتراپی پاسخ می دهند، اما حتی درمان سرطان با استفاده از سیستم ایمنی بدن محدودیت های خود را دارد.

یک مطالعه جدید توسط محققان دانشگاه ویسکانسین مادیسون، رویکرد جدید بالقوه ای برای رفع محدودیت های ایمونوتراپی ارائه کرده است که هدف از آن باز کردن مسیر های مؤثرتر است.

نتایج این پروژه در نشریه Nature Communications منتشر شده است.

این روش بسته به موقعیت و نوع تومور، به هیدروژل متکی است تا مجموعه ای از روش های درمانی را ارائه دهد که پاسخ سیستم ایمنی بدن را به سلول های سرطانی منتقل کند.

این تحقیق به رهبری کوانین هو، استاد دانشکده داروسازی انجام شده است، که بر توسعه روش قبلی این گروه تکیه دارد که در آن از سیستم های تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ایمنی درمانی با کمک نانوذرات رفع می شود

محدودیت های ایمنی درمانی با کمک نانوذرات رفع می شود