مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:152022-12-06سياسي

انتقاد نوروزی از عملکرد رییس صندوق توسعه ملی


نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی به جای آنکه به دنبال طرح های توسعه ای باشد به دنبال سرمایه گذاری در بازار سرمایه و تملک سهام بنگاه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله نوروزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت اول امروز مجلس خطاب به رییس جمهور بیان کرد: آقای رییسی صندوق توسعه ملی تشکیل شد تا نهادی برای توسعه کشور باشد اما رییس هیات عامل آن نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند مخالفت می کند.

همچنین با برخی از طرح ها که مصوب شورای عالی اقتصاد و مصوبه استانی هستند مقابله کرده و به جای آنکه به دنبال طرح های توسعه ای باشد به دنبال سرمایه گذاری در بازار سرمایه و تملک سهام بنگاه هاست؛ بنابراین باید گفت آقای رییسی این شخص نیروی شماست چه پاسخی برای عملکردهای ایشان دارید؟ وی در ادامه اظهار کرد: اگر اینطور است برای سفرهای استانی نیز از آقای غضنفری اجازه بگیرید تا ایشان برای شما مجوز صادر کند چرا که او می گوید مصوبات سفرهای استانی که دستورات رییس جمهور آقای مخبر و خاندوزی را به دنبال دارد برای من فقط یک کاغذ است.

نیروها در دستگاه ها باید دلسوز باشند نه آنکه به دنبال بازار سرمایه و تملک سهام بنگاه ها بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نوروزی از عملکرد رییس صندوق توسعه ملی

انتقاد نوروزی از عملکرد رییس صندوق توسعه ملی