مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-06اقتصادي

بانک ها ناگزیر از تغییر راهبردی در خطوط کسب و کار هستند


سرپرست بانک سینا در دیدار با رؤسای شعب آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: بانک ها در سیستم بانکداری کشور، ناگزیر از تغییر و تحول در مدل های کسب وکار خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی افزود: تحول در صنعت بانکداری در سطح دنیا و ایران با ورود فین تک ها در حوزه پرداخت و تحت تأثیر قرار دادن کسب و کار بانک ها با شتاب رو به جلو در حال حرکت است و با عنایت به نو بودن و گسترش مدل های جدید کسب و کار و رشد شتابان این صنعت، بانک ها نیز در سیستم بانکداری کشور ناگزیر از تغییر و تحول در مدل های کسب وکار خود هستند.

وی مدیریت نرخ سود و کنترل رشد دارایی ها از سوی بانک مرکزی را از اتفاقات مهمی دانست که در نظام بانکی رخ داده و عمده هدف این سیاست ها مدیریت رشد نقدینگی در کشور است.

فتحعلی با اشاره به تدوین برنامه تحول کسب وکار بانک سینا، این سیرتحولی را سه ساله توصیف کرد و گفت: عمده مشکلات کسب وکاری بانک شناسایی شده و برنامه های تحول حول راهکارهای رفع مشکلات و نگاه به کسب وکار نوین بانکداری در دست تدوین است.

وی توسعه بانکداری دیجیتال را از دیگر مسائل مهم و مورد توجه بانک عنوان کرد و اذعان داشت: عدم استفاده از ظرفیت اثربخش بانکداری دیجیتال، عدم وجود برنامه بانکداری پلتفرمی و نیز عدم وجود نظام اثربخش توسعه سرمایه انسانی و مدیریت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها ناگزیر از تغییر راهبردی در خطوط کسب و کار هستند

بانک ها ناگزیر از تغییر راهبردی در خطوط کسب و کار هستند