مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-06سياسي

حضور معلولان در شورای شهر تهران و تأکید بر اجرای قانون جذب معلولان در شهرداری


نماینده جامعه معلولان در صحن شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه به اجرای قانون بکارگیری معلولان در شهرداری تهران تاکید کرد.

- نماینده جامعه معلولان در صحن شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه به اجرای قانون بکارگیری معلولان در شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت هفته گرامیداشت معلولین چند تن از معلولین با حضور در صحن شورا درخواست ها، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به اقدامات حوزه های مختلف مرتبط با معلولان مطرح کردند.

در همین راستا معینی یکی از نمایندگان معلولان در جلسه امروز سه شنبه شورا با اشاره به جمعیت 19 درصدی معلولان در شهر تهران، گفت: باید به این آمار جمعیت هشت درصدی سالمندان نیز اضافه شود و به تبع آن باید شرایط مناسبی جهت تردد معلولان، سالمندان، کودکان و زنان باردار در سطح شهر فراهم شود.

لزوم تدوین سند برنامه راهبردی برآوردسازی خدمات به معلولان وی در ارائه درخواستی از شورای شهر تهران نسبت به تدوین سند برنامه راهبردی برآوردسازی خدمات به شهروندان معلول و تهیه این سند، گفت: در ذیل این برنامه باید اقداماتی توسط مدیریت شهری برای جامعه معلولان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور معلولان در شورای شهر تهران و تأکید بر اجرای قانون جذب معلولان در شهرداری

حضور معلولان در شورای شهر تهران و تأکید بر اجرای قانون جذب معلولان در شهرداری