مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-06فرهنگي

خانه تئاتر قزوین تا پایان سال به بهره برداری می رسد


هیچ مشکلی در روند کار پیمانکاران پروژه خانه تئاتر قزوین وجود ندارد و تا پایان سال شاهد بهره برداری از این پروژه فرهنگی شهر به عنوان یکی از نیازهای جدی اهالی فرهنگ و هنر خواهیم بود.

- ایسنا/قزوین رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: هیچ مشکلی در روند کار پیمانکاران پروژه خانه تئاتر قزوین وجود ندارد و تا پایان سال شاهد بهره برداری از این پروژه فرهنگی شهر به عنوان یکی از نیازهای جدی اهالی فرهنگ و هنر خواهیم بود.

علی فرمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پروژه خانه تئاتر قزوین یکی از بزرگ ترین و مهم ترین پروژه های عمرانی شهرداری در حوزه فرهنگ و هنر است که در حال حاضر در مراحل پایانی کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه این پروژه از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی برخوردار است، عنوان کرد: در حال حاضر در روند اجرایی این پروژه مشکل خاصی وجود ندارد و کار در همه ابعاد در حال انجام است.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 25 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است و برای تکمیل آن بالغ بر پنج تا 10 میلیارد تومان دیگر، بدون در نظر گرفتن بلک باکس (فضای تخصصی تئاتر) سرمایه لازم است.

وی بابیان اینکه تکمیل و بهره برداری از این پروژه یکی از مطالبات اهالی فرهنگ و هنر استان است، افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله به شورای شهر، تلاش شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه تئاتر قزوین تا پایان سال به بهره برداری می رسد

خانه تئاتر قزوین تا پایان سال به بهره برداری می رسد