مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-06پزشكي

افزایش آمار بستری کودکان مبتلا به آنفلوآنزا در استان مرکزی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک از افزایش آمار بستری کودکان مبتلا به آنفلوآنزا در استان مرکزی خبر داد.

- ایسنا/مرکزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک از افزایش آمار بستری کودکان مبتلا به آنفلوآنزا در استان مرکزی خبر داد.

دکتر رضا شجاعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیشترین مراجعین بیماری آنفلوانزا در استان مرکزی را کودکان تشکیل می دهند که با عارضه مراجعه می کنند و موجب افزایش آمار بستری این بیماری شده است.

وی افزود: با توجه به تکمیل بخش بستری بیماران آنفلوآنزایی در بیمارستان امیرکبیر اراک ناگزیر به ادغام بخش چشم با بخش گوش، حلق و بینی شدیم و از تمامی ظرفیت بیمارستان برای پذیرش کودکان مبتلا به آنفلوآنزا استفاده شده، گرچه ارائه خدمات درمانی به سایر مراجعین با بیماری های دیگر ادامه دارد.

دکتر شجاعی تصریح کرد: در مصاحبه های قبلی عنوان شده بود که اگر پروتکل های بهداشتی به طور دقیق رعایت نشود وقوع پیک جدیدی از بیماری آنفلوآنزا در نیمه آذرماه دور از انتظار نیست و شواهد نشانگر آن است که ظاهرا وارد پیک جدیدی می شویم و اگر مردم رعایت کنند از این مرحله بدون افزایش آمار مبتلایان عبور می کنیم.

وی با اشاره به اینکه آمار مبتلایان در این هفته به نسبت هفته گذشته بین 10 الی 20 درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: اگر پروتکل های پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار بستری کودکان مبتلا به آنفلوآنزا در استان مرکزی

افزایش آمار بستری کودکان مبتلا به آنفلوآنزا در استان مرکزی