مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-06دانش

حمایت از 976 طرح فناورانه به همت بسیج علمی کشور + فیلم


مهدی رحمتی، مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج امسال با سال های گذشته تفاوت دارد، - مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری کشور گفت: از اوایل امسال تا اکنون 976 طرح فناورانه مورد حمایت مستقیم بسیج علمی کشور قرار گرفته است.

مهدی رحمتی، مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج امسال با سال های گذشته تفاوت دارد، شعار سال که توسط رهبر انقلاب انتخاب شده، ابلاغ سند جامع دفاعی–امنیتی کشور در بخش ملی و اعلام آن به بسیج علمی کشور و سند اعتلای 10 ساله بسیج که توسط رهبر به بسیج ابلاغ شده از عوامل تفاوت هفته بسیج امسال با سال های گذشته است.

وی ادامه داد: اولین عرصه در راهبرد دوم، عرصه علم و فناوری شناخته شده است و سیاست ها و اقدامات این سند که در حوزه علم و فناوری تبیین شده بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

سند اعتلای بسیج نحوه پیاده سازی سند بیانیه گام دوم انقلاب است و ذیل این اسناد بالا دستی ما نقشه ای با عنوان نقشه راه بسیج علمی در کشور تهیه، تدوین کرده و به کل کشور ابلاغ کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 976 طرح فناورانه به همت بسیج علمی کشور + فیلم

حمایت از 976 طرح فناورانه به همت بسیج علمی کشور + فیلم