مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:052022-12-06سياسي

جان بولتون رقیب ترامپ می شود


رییس جمهور سابق و جنجالی آمریکا، شرکت های بزرگ فنآوری در کشورش را متهم به همکاری نزدیک با دموکرات ها کرد و نوشت: بنیانگذاران بزرگ (آمریکا) این را نخواستند، - رییس جمهور سابق و جنجالی آمریکا، شرکت های بزرگ فنآوری در کشورش را متهم به همکاری نزدیک با دموکرات ها کرد و نوشت: بنیانگذاران بزرگ (آمریکا) این را نخواستند، و نمی خواهند تا از انتخاباتی دروغین و متقلبانه ای بگذرند و بر آن چشم پوشی کنند.

جان بولتون مشاور تندروی پیشین امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که که نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را مد نظر قرار داده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جان بولتون مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا شنبه شب به وقت محلی افزود: وقتی قانون اساسی را به چالش می کشید، این غیر آمریکایی است.

    این سیاستمدار تندروی آمریکایی اضافه کرد: اگر نامزدهای فعلی جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری، ترامپ را رد نکنند، من آماده ورود به رقابت هستم.

  دونالد ترامپ تنها رییس جمهوری در تاریخ آمریکا که دو دادگاه استیضاح در کارنامه دارد و به اتهام تحریک هوادارانش برای حمله به ساختمان کنگره و اقدام تروریستی 6 ژانویه باید در دادگاه پاسخگو باشد، اکنون خواستار کنارگذاردن قانون اساسی آمریکا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان بولتون رقیب ترامپ می شود

جان بولتون رقیب ترامپ می شود