مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-06اجتماعي

دستگاه ها در شرایط بارش کمک رسان دستگاه های خدمات رسان باشند


 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه همه دستگاه ها در شرایط بارش کمک کننده به دستگاه های خدمات رسان باشند، گفت: مدیریت در آزادراه ها و گردنه های برف گیر باید در اولویت کاری دستگاه های ذی ربط قرار گیرد.

- ایسنا/زنجان  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه همه دستگاه ها در شرایط بارش کمک کننده به دستگاه های خدمات رسان باشند، گفت: مدیریت در آزادراه ها و گردنه های برف گیر باید در اولویت کاری دستگاه های ذی ربط قرار گیرد.

سیدمحمد شعاعی شامگاه روز گذشته (14 آذرماه) در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها موظف هستند شرایط آمادگی برای ورود به فصل سرما و بارندگی را مهیا کنند، تصریح کرد: دستگاه ها باید آمادگی های لازم را باشند تا در شرایط بارش، کمک کننده برای سایر دستگاه های خدمات رسان باشند.

وی با بیان اهمیت اولویت بندی امور در زمان بارش ها به ویژه بارش برف، تصریح کرد: مدیریت در آزادراه ها و گردنه های برف گیر باید در اولویت کاری دستگاه های ذی ربط قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در گردنه های برف گیر باید تا حدامکان از بروز رخدادهای تلخ جلوگیری شود، تصریح کرد: در صورت لزوم باید چنین مسیرهایی قبل از ورود و گرفتار شدن افراد، مسدود و از ترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها در شرایط بارش کمک رسان دستگاه های خدمات رسان باشند

دستگاه ها در شرایط بارش کمک رسان دستگاه های خدمات رسان باشند