مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 20:052022-12-05سياسي

دیدار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم با یک پدر شهید


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در دیدار با خانواده شهید یزدان قجری با اشاره به جنایات اغتشاشگران داعشی صفت در به شهادت رساندن مردم بیگناه و حافظان نظم و امنیت جامعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با حضور در منزل پدر یزدان قجری شهید اغتشاشات اخیر در شهر بروجن، مقام والای شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از امنیت و سلامت و حرم آل الله را گرامی داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: شهدا از نظر گفتار و کردار و اعمال انتخاب شده اند و باید خدا را شاکر و سپاسگزار باشیم که جز خانواده شهدا هستیم.

وی خطاب به پدر شهید یزدان قجری، اظهار کرد: شما با پیوستن به جرگه خانواده معظم شهدا که فرزندتان در راه خدمت به مملکت، بیگناه توسط عده ای آشوبگر و اغتشاشگر به شهادت رسیده، رسالت سنگینی بر دوش دارید.

اکبری با اشاره به جنایات اغتشاشگران داعشی صفت در به شهادت رساندن مردم بیگناه و حافظان نظم و امنیت جامعه، تصریح کرد: روزی که حضرت امام (ره) فرمودند برای زنده کردن اسلام قیام کرده اند، مردم ما هم به میدان آمدند و حمایت کردند و برای انقلاب حدود 60 هزار شهید دادیم؛ اما دشمنان تحمل این انقلاب را نداشتند و انواع جنگ و فتنه های گوناگون را تحمیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم با یک پدر شهید

دیدار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم با یک پدر شهید