مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-05اجتماعي

بارش برف و مه گرفتگی در جاده های استان اردبیل/ رانندگان احتیاط بیشتری داشته باشند


رییس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل گفت: با شروع بارش برف پاییزی، برخی محورهای استان شاهد وقوع مه گرفتگی و کاهش دید رانندگان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، امید نسیمی ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با بیان اینکه بارش برف همراه با محدودیت دید ناشی از مه غلیظ موجب کندی تردد خودروها در جاده های کوهستانی و برف گیر استان شده است، اظهار کرد: هم اکنون در محورهای خلخال –اسالم، اردبیل-آستارا، رضی-گرمی و مشگین شهر- پارس آباد محدوده قره آغاج شاهد مه گرفتگی هستیم.

وی با اشاره به اینکه رانندگان باید جهت تردد از این محورها احتیاط لازم را داشته باشند، افزود: هیچ گونه مسدودی و محدودیت برای تردد در این محورها نداریم اما رانندگان باید به تجهیزلات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، سیستم گرمایشی و خصوصا سوخت کامل مجهز باشند.

رییس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل همچنین از بارش پراکنده برف و باران در محور های اردبیل- آستارا، نیر –سراب گردنه صایین، خلخال- اسالم، گردنه الماس، مشگین شهر –پارس آباد و همچنین محور رضی- گرمی خبر داد و تصریح کرد: تردد در این محورها نیز روان است ولی به رانندگان عبوری از این مسیرها توصیه می شود هنگام حرکت در مه و لغزندگی جوانب احتیاط را رعایت و به آهستگی حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و مه گرفتگی در جاده های استان اردبیل/ رانندگان احتیاط بیشتری داشته باشند

بارش برف و مه گرفتگی در جاده های استان اردبیل/ رانندگان احتیاط بیشتری داشته باشند