مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-05اجتماعي

تشدید نظارت بر آبگیرهای رضوانشهر برای حفاظت از پرندگان مهاجر گیلان  


رییس اداره حفاظت از محیط زیست رضوانشهر گفت: آبگیرها و آب بندان های رضوانشهر محل عبور پرندگان مهاجر از سیبری هستند و حفاظت از آنها تشدید یافته است.

- ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت از محیط زیست رضوانشهر گفت: آبگیرها و آب بندان های رضوانشهر محل عبور پرندگان مهاجر از سیبری هستند و حفاظت از آنها تشدید یافته است.

اکبر میغی در گفت و گو با اشاره به اجرای گشت ها و پایش های مستمر در سطح شهرستان رضوانشهر از کشف و ضبط اسلحه شکاری در این گشت ها خبر داد و گفت: شکارچیان متخلف برای طی مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: این گشت ها به منظور جلوگیری از هر گونه شکار و صید پرندگان در زیستگاه های شهرستان رضوانشهر انجام شده است.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست رضوانشهر ادامه داد: تاکنون هیچگونه مجوزی برای شکار و صید در سال جاری از سوی سازمان حفاظت محیط زیست صادر نشده است.

میغی تصریح کرد: تعداد شکار و صید متخلفین امسال کمتر شده و با توجه به اطلاع رسانی هایی که انجام شده است، همکاری کشاورزان و دهیاران نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از مرغابی سانان از آبگیر و آب بندان های این شهرستان عبور می کنند، گفت: با توجه به کشت های مجدد برنج در برخی از شالیزارها، بعضی از پرندگان مهاجر برای تغذیه در این شالیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر آبگیرهای رضوانشهر برای حفاظت از پرندگان مهاجر گیلان  

تشدید نظارت بر آبگیرهای رضوانشهر برای حفاظت از پرندگان مهاجر گیلان