مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-05فرهنگي

زبان هنر و فرهنگ بهترین راهکار مبارزه با آسیب های اجتماعی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: زبان هنر و فرهنگ بهترین و مفیدترین راهکار عملی مبارزه با آسیب های اجتماعی علی الخصوص اعتیاد است - علی اصغر دریایی، امروز دوشنبه (14 آذرماه) در یکصد و پانزدهمین جلسه شورای فرهنگی عمومی استان کردستان گفت: زبان هنر و فرهنگ بهترین و مفیدترین راهکار عملی مبارزه با آسیب های اجتماعی علی الخصوص اعتیاد است وی افزود: راهکار های میدانی و تخصصی ویژه کاهش آسیب های اجتماعی علی الخصوص معضل اعتیاد با برنامه های فرهنگ و هنری انجام و به نتیجه بهتری می رسد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اضافه کرد: فعالیت های فرهنگی و هنری فاخر با خروجی کاهش آسیب های اجتماعی از جمله مهمترین برنامه های مبارزه با اعتیاد این اداره کل است.

ایشان ضمن اشاره به مشارکت احاد مردم و دستگاه های اجرایی برای پیشگیری از اعتیاد، عنوان کرد: در واقع دستگاه های اجرایی به تنهایی قادر به کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه معضل اعتیاد نیستند بایستی این معضب همگانی شود تا جوانان و مردم از آسیب های این معضل خانمانسوز در امان باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: متاسفانه معضل اعتیاد منجر به سستی و خمودگی و در نهایت اعتیاد جوانان خواهد شد اما با ابزار بازدارندگی هنر و ابزار فرهنگی می توان در کاهش و پیشگیری از اعتیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان هنر و فرهنگ بهترین راهکار مبارزه با آسیب های اجتماعی است

زبان هنر و فرهنگ بهترین راهکار مبارزه با آسیب های اجتماعی است