مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-05اجتماعي

موردی از آنفلوانزای پرندگان در محیط زیست زنجان مشاهده نشده است


رییس روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: زیستگاه های پرندگان آبزی و کنارآبزی این استان، به دقت از سوی محیط بانان این اداره کل رصد و پایش می شود که در حال حاضر عاری از هر گونه بیماری آنفلوانزا پرندگان (آنفلوآنزای مرغی) است.

- ایسنا/زنجان رییس روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: زیستگاه های پرندگان آبزی و کنارآبزی این استان، به دقت از سوی محیط بانان این اداره کل رصد و پایش می شود که در حال حاضر عاری از هر گونه بیماری آنفلوانزا پرندگان (آنفلوآنزای مرغی) است.

امجد باقری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی 10 سال اخیر موردی از بیماری آنفلوانزا در بین پرندگان مهاجر و غیرمهاجر در زنجان مشاهده نشده است، اظهار کرد: اما با این وجود این اداره کل به دلیل حساسیت موضوع، همواره زیستگاه های پرندگان وحشی را زیر نظر دارند.

وی تصریح کرد: همه ساله با آغاز فصل زمستان، انواع پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی نیز مهمان آبگیرها، سدها و رودخانه های جاری این استان شده و زمستان گذرانی می کنند و محیط بانان نیز بلافاصله وارد عمل شده و این زیستگاه ها را از نزدیک به دقت کنترل و نظارت می کنند تا از نبود بیماری آنفلوانزای پرندگان، مطمئن شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از آنفلوانزای پرندگان در محیط زیست زنجان مشاهده نشده است

موردی از آنفلوانزای پرندگان در محیط زیست زنجان مشاهده نشده است