مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-05اقتصادي

اجرای طرح تکفیک زباله از مبدأ در شهرکرد


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد گفت: پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوازت لازم عملیات اجرایی فاز یک طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرکرد کلید خورد.

- بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری شهرکرد، داوود مومنی با اشاره به آغاز طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرکرد، اظهار کرد: در راستای تقاضای مکرر شهروندان و به استناد ماده هفت قانون مدیریت پسماند، شهرداری شهرکرد جهت اجرایی شدن طرح تفکیک زباله از مبدا اقدام به انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد کرد که خوشبختانه پس از طی شدن مراحل قانونی و اخذ مجوزات لازم فاز یک اجرای این عملیات در شهرکرد آغاز و حدود هشت کانکس در محلات مختلف شهر نصب شد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد با بیان اینکه افزایش روزانه تناژ پسماند و زباله های شهری مستلزم برخورد اصولی و فنی می باشد، افزود: اصلی ترین کار برای کاهش زباله فرهنگ سازی و تفکیک آن از مبدا است که این کار تمیزترین روش جمع آوری و برخورد با زباله نیز محسوب می شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مزایای تفکیک زباله از مبدا این است که از فعالیت زباله گردهای غیرقانونی جلوگیری می شود همچنین این کار از نظر صرفه جویی در انرژی و کمک به وضعیت اقتصادی اهمیت زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تکفیک زباله از مبدأ در شهرکرد

اجرای طرح تکفیک زباله از مبدأ در شهرکرد