مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-05اقتصادي

مرهمی بر دردهای معلولان


بهزیستی خراسان جنوبی با بیمه سلامت یک تفاهم نامه مشترک امضا کردند تا مرهمی بر هزینه های سرسام آور درمان معلولان باشد .

- در هفته بزرگداشت معلولان، تفاهم نامه ای بین اداره کل بهزیستی و سازمان بیمه سلامت استان به امضا رسید که گام بزرگی در کاهش هزینه خدمات توانبخشی معلولان بهزیستی بود؛ در قالب این تفاهم نامه از این پس هزینه های درمان معلولان در بخش های توانبخشی در حوزه های کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، ارتوپدی سنجی با 70 درصد پوشش بیمه ای محاسبه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس گام بزرگی در کاهش هزینه های خدمات توانپزشکی برای معلولین دارای پرونده سازمان بهزیستی برداشته می شود و شاید بزرگترین راهکار برای دردهای معلولان باشد؛ راهکاری که مرهم می شود بر هزینه های درمان.

مشکلی به نام افزایش قیمت های وسایل توانبخشی حسن شرفی، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به ایسنا گفت: با پیگیری و رایزنی های صورت گرفته اعتبارات تامین وسایل کمک توانبخشی بیش از 100 درصد افزایش داشته، اما با این وجود نمی توانیم به گونه ای شایسته جوابگوی نیاز معلولین باشیم.

وی با بیان اینکه از 24 هزار و 64 معلول استان، 12 هزار نفر می توانند از خدمات توانبخشی بهره مند شوند، افزود: سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 900 میلیون تومان برای تهیه تجهیزات توانبخشی مورد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرهمی بر دردهای معلولان

مرهمی بر دردهای معلولان