مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 08:102022-12-05اقتصادي

دوومیدانی همدان در جست وجوی گنج؛ کشف استعداد در روستاها


شاید بتوان هیأت دوومیدانی استان همدان را از معدود هیأت های ورزشی استان دانست که با وجود مشکلات اقتصادی و کمبود بودجه همچنان در دل روستاها و نقاط دور افتاده به دنبال گنجینه ای از استعدادهای ورزشی است.

- دوومیدانی همدان در جست وجوی گنج؛ کشف استعداد در روستاها ایسنا/همدان شاید بتوان هیأت دوومیدانی استان همدان را از معدود هیأت های ورزشی استان دانست که با وجود مشکلات اقتصادی و کمبود بودجه همچنان در دل روستاها و نقاط دور افتاده به دنبال گنجینه ای از استعدادهای ورزشی است.

شاکله و کادر هر هیأت ورزشی میزان توانمندی و دانش آن هیأت را نشان می دهد؛ رشته ورزشی جذاب و مهیج دوومیدانی هم از این موضوع مستثنی نیست و همانند همیشه جزء مدال آورترین و فعال ترین هیأت های ورزشی استان همدان است.

این هیأت ورزشی برخلاف غالب هیأت هایی که با حضور غیرورزشی ها رنگ و بوی سیاست را نیز به خود گرفته اند، عاری از حضور سیاسیون و افراد خارج از ورزش است.

اعضاء و خانواده تصمیم گیرنده این هیأت را پیشکسوتان دوومیدانی و صاحب نظران دانشگاهی تشکیل داده اند و بنا به گفته اهالی ورزش با وجود مشغله فراوان عاشقانه از این ارگان به آن ارگان می روند تا بتوانند اندک بودجه ای برای این هیأت ورزشی فراهم کنند یا حداقل بتوانند کفشی برای دوندگان کم برخوردار روستایی کشف شده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوومیدانی همدان در جست وجوی گنج؛ کشف استعداد در روستاها

دوومیدانی همدان در جست وجوی گنج؛ کشف استعداد در روستاها