مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 22:452022-12-04سياسي

نگاه سازمان استاندارد، شتاب بخشی به تولید و حذف دیوان سالاری زائد است


نگاه مسئولان عالی سازمان ملی استاندارد ایران در دوره جدید مدیریتی، شتاب بخشی به تولید و حذف دیوان سالاری زائد است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: نگاه مسئولان عالی سازمان ملی استاندارد ایران در دوره جدید مدیریتی، شتاب بخشی به تولید و حذف دیوان سالاری زائد است.

فرزاد مخلص الائمه یکشنبه 13 آذر 1401 در پایان سفر رییس سازمان ملی استاندارد مرکزی به اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مرکزی میزبان سفر دو روزه معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران بود که یک سفر فشرده با دستاوردهای گوناگون بود.

وی با بیان اینکه استان مرکزی قطب چهارم صنعت کشور و قطب کشاورزی با تولید انواع محصولات متنوع است که سهم بالایی در تامین نیاز کشور به انواع محصولات دارد، اظهار کرد: سفر رییس سازمان استاندارد ایران برای بررسی و آشنایی با توانمندی های استان در حوزه صنعت و تولید بسیار ضروری بود که خوشبختانه به صورت فشرده طی دو روز انجام شد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه استاندارد مرز مهمی بین کالا و خدمات بُنجل و کالا و خدمات با کیفیت است، اظهار کرد: کیفی سازی خدمات و کالاها یک مطالبه عمومی و دغدغه مسئولان عالی کشور بوده و سازمان ملی استاندارد مرزبان این نقطه بسیار حساس به شمار می رود و باید گفت که استاندارد مرحله نخست ارتقای کیفیت کالاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سازمان استاندارد، شتاب بخشی به تولید و حذف دیوان سالاری زائد است

نگاه سازمان استاندارد، شتاب بخشی به تولید و حذف دیوان سالاری زائد است