مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 19:212022-12-04سياسي

ماجرای تعهد کتبی آمریکایی ها به ایران از زبان سرلشکر باقری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار سرلشکر محمد باقری عصر امروز در بازدید از منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه امروز از نظر کمیت و کیفیت شناورهای رزمی، موشک انداز و مین ریز و نبردهای سطحی که دارد، قابل قیاس با گذشته نیست و ارتقاء فوق العاده بالایی داشته ایم.

رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه موشک های با برد بلند و نقطه زن و توان مین ریزی با سایر ابعاد سپاه باعث شده که امنیت بالایی را در خلیج فارس شاهد باشیم، گفت: دشمنان اگر چشم داشتی به سکوهای نفتی و جزایر در خلیج فارس داشته باشند، می دانند که با نیروی دریایی سپاه مواجه هستند و در دو موردی که نیروهای گشتی آمریکایی به خطا وارد آب های جمهوری اسلامی ایران شده اند، دستگیر شده ولی با عطوفت و ملایمت جمهوری اسلامی آمریکایی ها آزاد شدند.

از طرفی قول و تعهد کتبی دادند که دیگر تکرار نکنند که تا امروز این اتفاق نیافتاده است.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با روحیه عالی و توانمندی بالا کاملا آمده هستند و خلیج فارس را مواظبت می کنند.

وی با اشاره به افزایش توان تجهیزات نیروی دریایی سپاه گفت: امروز نمایشگاهی از طرح های خودکفایی و تحقیقاتی نیروهای دریایی سپاه به کمک شرکت های دانش بنیان به نمایش گذاشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تعهد کتبی آمریکایی ها به ایران از زبان سرلشکر باقری

ماجرای تعهد کتبی آمریکایی ها به ایران از زبان سرلشکر باقری