مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 17:402022-12-04اجتماعي

ضرورت تجهیز خودرو به زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی/ 7 جاده مسدود است


مدیر مرکز مدیریت راه ها با اشاره به بارش برف و باران در جاده های 8 استان گفت: با توجه به بارش برف و باران در برخی محورهای کشور، رانندگان محورهای کوهستانی و برفگیر حتما به زنجیر چرخ مجهز باشند.

- علی اکبر آشوبی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جاده های کشور بیان کرد:  بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* تردد روان در جاده های تهران-شمال وی درباره وضعیت جاده های تهران-شمال اظهار داشت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت به محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت نشان می دهد.

* ترافیک سنگین در آزادراه های تهران-کرج و کرج-قزوین-کرج مدیر مرکز مدیریت راه ها با اشاره به اینکه در حال حاضر در آزادراه تهران-کرج بین شهرک خاتم تا پل کلاک ترافیک سنگین است، از بروز ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج-قزوین و آزادراه قزوین-کرج بین استاندارد تا پل فردیس خبر داد.

* برف و باران در جاده های 8 استان آشوری درباره وضعیت جوی جاده ها اظهار کرد: در حال حاضر در برخی از محورهای استان های مازندران، تهران و خراسان رضوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تجهیز خودرو به زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی/ 7 جاده مسدود است

ضرورت تجهیز خودرو به زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی/ 7 جاده مسدود است