مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-04اقتصادي

آغاز به کار گشت های فوریت های اجتماعی در پایتخت


طرح حامی شهر با عنوان فعالیت گشت های فوریت های اجتماعی شهرداری تهران آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در آغاز طرح حامی شهر در پایتخت احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهر تهران در خصوص راه اندازی گشت فوریت های خدمات اجتماعی با اشاره به اینکه این گشت کمک به جمع آوری بی خانمان ها در سطح شهر است،  گفت: ظرفیت جمع آوری بی خانمان ها در سال گذشته به دو برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به ظرفیت مراکز جمع آوری افراد بی خانمان اظهار کرد: بیش از 50 درصد ظرفیت مراکز خالی است و دلیل آن هم این است که در سال گذشته معتادان متجاهر ظرفیت را پر کرده بودند اما امسال با تمام ظرفیت ها معتادان متجاهر را از مراکز مددسرا و گرمخانه ها به مراکز ماده 16 منتقل کردیم و اکنون نگرانی درباره زمستان برای بی خانمان ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: نسبت به سال گذشته تعداد گشت های ما به دو برابر افزایش یافته و 40 خودرو و هفت اتوبوس کار جمع آوری 2500 بی خانمان را انجام می دهند.

احمدی صدر تاکید کرد: این مراکز برای افراد کارتن خواب و بی خانمان است و در مواردی که سرپناه برای آنها وجود ندارد می توانند در مراکز شهرداری تهران بمانند و غذا و محل استراحت در اختیار آنها قرار داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار گشت های فوریت های اجتماعی در پایتخت

آغاز به کار گشت های فوریت های اجتماعی در پایتخت